444


Coicidenta? Semn? Destin? Poate analizez prea mult. Si poate dau crezare prea mult semnelor. Dar cred ca nu totul e intamplator. Azi am fost la vot din nou. Indiferent de locul unde ma aflu ma duc. Fie Barcelona, Focsani, Vama Veche, Bucuresti si in Kuala Lumpur in decembrie, mereu m-am dus. Sunt atat de prost incat inca mai cred ca votul meu conteaza. Revenim la semne. Eu sunt nascut pe 4. Nimic obisnuit in aceasta cifra. Multi sunt nascuti pe 4. In CNP-ul meu pe la final apar 3 de 444. Unul dupa altu. Sa zicem o alta coincidenta. Dar sa fiu trecut pe liste de vot la numarul 444 deja mi se pare mult prea mult!! Dar sa vedem ce insemna cifrei 4 :

"Numarul 4 va simboliza consecventa, eficacitatea, ambitia, dreptatea, logica si disciplina. Seriozitatea, simtul practic, harnicia ce-i caracterzeaza le provoaca o adevarata panica patologica in fata riscului, aventurii sau schimbarilor neasteptate. Nu au incredere in lucrurile nesigure, chibzuiesc indelung inainte de a lua o hotarare. Prudenti, intelepti, conservatori si moderati, verifica totul inainte de a actiona. Analitici si rationali, bunul simt ii ajuta sa ia decizii juste; fiind foarte incapatanati, nu vor abandona niciodata o idee sau un obiectiv."

Cred ca finalul spune totul : nu vor abandana niciodata o idee. De aceea ma duc la vot.


Comments

Popular Posts