La placinte inainte



Bune si gustoase. Asta primiti daca o sa votati Calatoreala la RoblogFest 2010. Stiti voi. Site-ul ala creat special pentru cele 5 saptamani petrecute in Indochina. De ce sa il votati in afara faptului ca o sa primiti placinte daca o sa faceti acest lucru?

In primul rand pentru ca meritam. Meritam fata de ceilalti concurenti pentru ca am trait si am impartit gandurile noastre cu voi. Nu am scris stand din pat despre destinatii pe care vrem sa le vedem. Sau sa luam poze de le flickr si sa le punem pe un blog. Nu. Noi am trait clipele acelea. Si meritam. Macar sa intram in turul doi. Meritam pentru ca am rupt din timpul nostru pretios pentru a scrie si pentru a fi de folos altor calatori.

Asa ca la vot. Ca mai sunt doar 3 zile!!


VOTEZI la roblogfest 2010

Comments

Popular Posts