Bucatica din istorie

Poate m-am intins prea mult cand am zis ca vreau sa fiu parte din istorie. Se pare ca istoria vrea doar sa fiu o bucatica. Nu din ea.

Dupa o zi extenuanta de munca momentul azvarlirii in pat este unul cu drag asteptat. Un drum rapid prin frigul instalat recent si 48 de secunde cu liftul. Puteau sa fie ultimele.

Stiu ca am niste puteri ascunse dar sa stric liftul nu stiam. O mica atingere a butonului si poc,buf. S-a rupt cablul de la lift. Si eu mai stiu ce. Noroc ca nu eram in el.

Acu am zis ca vreau sa fiu parte din istorie dar nu vreau sa fiu parte din istoria unui bloc de cartier comunist. Ori sa fie actorul principal in Hotel Cismigiu 2.

Asa ca te rog istorie sa te strofoci putin mai mult.

Si as dori sa uu multumesc pe aceasta cale lui Adrian Enache care m-a tinut 4 minute in plus la birou. Prietenii stiu de ce..

Comments

  1. N-am mai auzit decat in filme sa se rupa cablu de la lift. A si cazut?

    Poate te iubeste cineva acolo pe sus

    ReplyDelete
  2. Smile: Cred ca s-a rupt doar un cablu mai mic deoarece nu a cazut.

    Sunt curios de ce sunt atat de iubit:P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts