Esec


Plurar esecuri. Ca niciodata un esec nu vine singur ci este urmat de mai multe. Insa daca vrem sa fim putin pozitivi, putem spune ca in ultima vreme nu prea am mai avut parte de reusite. Reusita, suna interesant. Nu prea am mai auzit de mult cuvantul asta in ultima vreme.

Abandon. De asta am auzit. Vis destramat. Vis neimplinit. Dreptul de a trai? Poate. Dupa aproape un an de zile am reusit in sfarsit sa fac ceva cu rolele.

Esec? Reusita? Abandon? Care din ele o fi? Sunteti inteligenti si cred ca v-ati dat seama din titlu. Dupa 1 an am reusit sa scap de role. Vandute. Inca un esec trecut in dreptul meu. Ori poate asta lucru poate fi considerat o reusita. Ca imi voi putea continua viata intreg. Ca dupa cele 2-3-4 incercari de a invata sa merg pe role am cedat. Intai fundul meu, apoi coatele mele si in ultimul rand eu.

Totul a inceput cand am vazut o fetita de 3 ani care mergea impecabil pe role. Mi-am zis la vremea aceea ca daca un copil poate cu siguranta un adult va fi in stare sa o faca. Insa nu e asa. Ce poate un adult sa faca, un copil nu poate. Reciproca e valabila. Cel putin in cazul meu.

Stiam ca am doua maini stangi. Insa nu stiam ca am si 2 picoare stangi. Mai bine imi luam bicicleta, asta mi-am zis mereu. Macar pe aia merg destul de bine. Drumurile prafuite si pantele abrupte de la Don Det Laos o pot demonstra.

Comments

Popular Posts