Destinatia finala : VATRA DORNEI BAI

Cam asta e destinatia finala. De la o varsta trenul o ia in cealalta directie. Vama Veche se schimba pe ceva bai. Ori namol, ori ceva mofete. Acu in functie de afectiunile fiecaruia.

De unde pana unde au aparut baile in peisaj. Si de ce este sau a fost o destinatie finala. Nu a fost dar era sa fie. Weekendul acesta - reuniunea de 10 ani - liceu bineinteles. Ca asa de batran nu sunt ca sa fie cea de facultate. Vine si aia acum. Dar de cea de liceu nu ma mai ocup eu de organizare.

Mi-a fost de ajuns organizarea celei de la liceu. De ajuns si mi-a ajuns. Corpul meu resimte fiecare minut in minus nedormit. Si au fost sute, mii poate de griji. Insa intr-un post viitor despre marea reuniune si ce inseamna de fapt o organizare la un asemenea nivel. Singur :)

Sa revenim la bailea noastre. In cazul meu cred ca anul acesta vor fi de fapt mofetele dar nici baile de la Vatra Dornei nu cred ca ar fi o idee rea.

Destinatia finala a trenului care ducea la Focsani era : Vatra Dornei Bai. Potriveala nici nu se putea. Si am stat putin in dubii daca sa cobor sau nu la Focsani. Bailea sunau ademenitor si aveam ceva bani stransi pentru reuniune. A fi dus-o bine vreo 3 saptamani.

Din pacate asta ne asteapta pe tot: bai, namol, mofete si ape termale. Bineinteles pentru o viata lunga si plina de energie.

La bai cu voi..!!

Comments

Popular Posts