Urgenta Majora

La Floreasca. Am ajuns intr-un final si pe la spital. Nu mai trecusem de multicel. De prin 2006 cand fusei operat de apendicita.

Si nu am fost in vizita ci cu interes. Bineinteles in cautare de asistente dragute.

Biletul de avion pentru Rammstein via Polonia trebuia si platit. Se putea si online dar zisesi sa imi mai vad fostele colege si la fata. Zis si facut. Biroul putin schimbat si ceva usi de sticla au aparut in decor. Ulterior si in..

Dar sa continuam. 2-3 plimbari prin birou si cam toata lumea era saluta. Incao oprire si gata vizita. Curentul insa le cam deranja pe fete si usa, in timp ce eu eram in vizta, fu inchisa. Usa de sticla, extrem de curata. Subconstientul meu deja era setat pe usa ca fiind deschisa nici nu ia trecut prin minte ca..POC. Cu mana la ochelari, mai mult speriat ca poate au patit ceva. nici nu am observat ca sangele incepuse sa curga siroaie. De unde? Din tampla mea extrem de finuta. Ca si mine de altfel. O panselua ce mai.

De vazut nici nu mai vedeam si din pricina ca nu mai aveam ochelarii pus dar si din cauza sangelui. Bineinteles ca exagerez dar sange tot a curs. Fetele roiau in jurul meu - ca de obicei bineinteles - dar de data aceasta nu cu halbe de bere, ci cu servete umede. Pentru a sterge sangele si a incerca sa opreasca sangerarea. Care nu fun asa de puternica. Dupa 10 min, o cafea, un pahar de apa, totul reveni la normal. Putina sperietura - fetele mai ceva ca mine - normal ca-s fete si hai la spital ca lovitura cu geamul cel prea curat a lasat ceva urme si o mica gaurica.

Putin ametit, incerc sa imi dai seama de cum mergea treaba la spital - nici nu stiam ce trebuie sa fac, pe cine sa intreb, vad o coada si ma asez la ea. Dau buletinul - sa traiasca serviciul ca am darile la sanatate platite - si mi se inmaneaza o foaie - URGENTE MAJORE. Trebuie sa precizez ca sangele nu mai curgea.

Dupa alte 25 de minute de asteptarea intru in final la Laura - ce inger are grija de mine. Bruneta, inalta cat trebuie si cu o voce linistitoare. Si vorbareata. Pe maini bune ma aflam. Un pansament, ceva substante pe fruntea mea si totul era ca si nou.

Pe luni Laura :P.

Comments

Popular Posts