Telefonul

suna rar.O data, de 2-4 ori pe luna maxim.Primul saptamana trecuta.Dupa un somn normal de 12 ore pana pe la pranz rutina intra in normal.Deschid laptopul si dau drumul la messanger.Imi citesc cu ochii inca buimaciti mailuri venite de prin alte lumi si din cand in cand mai aplic la cate un job.Decisesem la inceputul lunii ca o voi lasa mai moale cu aplicatul si sa ma concentrez mai mult pe facultate.Si mai aplica o data de 2 ori pe saptamana la cate un job ce mi se pare viabil pentru mine.Aplic la ceva part time si ma duc sa imi iau micul dejun.Nici nu apuc bine sa imi pun feliile de paine la prajit cand aud telefonul.Putin speriat ca nu stiam cine ar putea sa fie.Doar aplicase la job acu 4 minute.In descrierea jobului se spunea ca se angajeaza imediat dar nici chiar asa.Raspund,ei erau.Si cum aveau nevoie de o persoana care sa se angajeze imediat,si cum inca e nevoie de acte pentru a te putea angaja am ramas doar cu numarul lor de telefon.Cand voi avea totul in regula sa ii sun.Da, cu alta ocazie imi zic in gand!
Azi imi promisesem ca ma scol la 9.55.Dar pe la 2 noapte cand am intrerupt conexiunea atat cu lumea reala cat si cea virtuala am decis sa ma scol la cat o fi.Si cred ca era iar 12 daca nu aud telefonul cum suna.Initial am crezut ca e un mesaj ca era dat pe silent,dar cum am auzit ca insista raspund.
-Hola.
-Hola. ( raspund cu o face cat se poate de somnoroasa dar in acelasi timp incercand sa ii dau un alt ton)
-Buenos dias (Yo, in gand-poate pentru tine eu nici macar nu eram treaz)
-Necesito hablar con Sorin Vlaicu.(Yo-Joder-in gand;de ce toata lumea pune intrebarea asta??Doar e telefonul si numarul meu!!Cine ar putea sa raspunda!!Bunica?!!)
-Si,yo soy.Digame.
Si discutia continua.Ai aplicat ieri pe infojobs la un job.Da,imi zic,incercand sa imi amintesc la ce am aplicat.
-Poti veni azi?
-Da.La ce ora ?Intreb.
-La 12.30 aud la capatul celalat al firului.
Upsi..e 11.15.Asta inseamna ca am la dispoztie nici o ora si 15 minute sa mananc sa ma imbrac si sa ajung si in timp util la destinatie.Joder!!Si sa gasesc si sediul firmei!!
In 25 de minute eram deja la metrou si la 12.32.Ajung.That was fast!!Intreb de Nuria si primesc urmatorul raspuns de la tipa mulatra care mi-a iesit in cale.
Care Nuria?!!Que?Ma uit inca o data pe usa sa vad daca am nimerit bine si se pare ca sunt in locatia buna.Tipa se dezmeticeste un pic si parca isi da seama ca exista o Nuria prin firma.Deja o bila neagra pentru firma.Revine peste 5 minute si zicandu-mi sa astept.
Dupa 15 minute vine si Nuria,de la cumparaturi,cu pranzul in plaja.Uff..spaniolii astia!!Cuvantul punctualitate nu exista pentru ei.A doua bila neagra.
Interviul in linii mari decurge binisor.Fiind o firma noua,mai bine spus departamenul pe care vor sa il deschida-jobul pentru mine e mai mult pe partea operativa,ce nu implica un contact direct cu alte firme.Chiar daca suna monoton,ceea ce m-ar convinge in cazul in care va fi al doilea interviu a fost cuvantul "Promovare".In sensul ca exista posibilitatea ca dupa un anumit timp sa fiu mutat pe alt departament,marketin etc.Cuvant care sincer nu l-am auzit pana acum la vreun interviu in Romania.Uite in sfarsit o bila alba!
Si a ramas ca in 2 saptamani sa fiu sunat si sa mi se comunice decizia luata in cazul meu.Oricum am fost prima persoana chemata la interviu!Poate asa s-a nimerit.Oricum sperante mari nu imi fac.Inainte de a intra la interviu imi dadeam 25% sanse.Dupa am urcat la 45% cred.
Oricum poate analizes prea mult si ma gandesc prea mult.Insa,nu pot sa ma schimb.De ce?
Pentru ca imi place cum sunt...

Comments

Popular Posts