Veverite

Animalute dragute si simpatice in acelasi timp.Dar astazi am aflat ca sunt si veverite sinusigase.Cei drept doar in desene animate,ca despre cele reale nu stiu daca s-a facut vreodata vreun studiu ca sa arate aceasta tendinta.
Citeam astazi stirea si sincer initiativa mi s-a parut laudabila.In sensul ca acest tip de desene animate nu trebuie vizionate de catre copii iar orarul de difuzare este total nepotrivit.
Insa adultii pot sa priveasca in continuare veveritele sinucigase.Si vor fi in total 100 de episoade.Ohh..100 de moduri de a te sinucide.Stia ca exista si o carte sau cel putin un ghid in care ti se sugereaza cele mai dragute moduri de ati lua viata.Imi amintesc ca am citit intr-o alta carte despre existenta acesteia.
Eu unul personal sunt fan episodul 2.Este criminal si la propriu si la figurat.Enjoy!!!

Comments

Popular Posts