Tendinte 2011


Prima scriere pe 2011. Sper sa nu fie ultima. Insa, delasator, cum am inceput anul sunt ceva sanse. Sper sa nu imi dezamagesc fanele. Scuze. Fana ori fanu ca nu cred ca sunt mai mult de 2 persoane..

Inca putin si scriam despre tentintele personale din 2012. 2010 a trecut. Si a trecut un bine. Un an aproape perfect. Aproape. Ce vreau de la 2011? Multe. Dar sa incepem

  • Lentile de contact.
  • Sa ma mut. Semnificatii multiple, bineinteles.
  • Sa nu ma insor.
  • Sa castig la loto.
  • Slabirea a 15 kg. In curs.
  • Sa castig iar la loto.
  • Sa fiu mai putin superficial.
  • Din nou sa castig la loto. Si cred ca imi va fi de ajuns. Bineinteles o sa catig 10 ron de fiecare data si mi s-a indeplinit dorinta.
  • Cat mai multe iesiri. India. Poate Thailanda. Poate Myamar. Poate..
  • Sa scriu mai mult.

Comments

  1. Ca sa vezi, io mi-am propus anul asta sa fiu mai superficiala :))))

    Bafta la loto si chiar asa, scrie mai mult.

    ReplyDelete
  2. Keep up the good work :) Si scrie mai mult :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous1/20/2011

    ...de-abia astept sa vad cate dintre dorinte ti se vor implini...si daca reusesti sa slabesti, imi propun si eu acelasi lucru... :))
    jalbitza

    ReplyDelete
  4. Anonymous1/22/2011

    da..suna bine ele asa...hai sa vedem si ce noroc o sa ai...ai trecut de multe ori loto...macar odata tot ar trebui sa-ti iasa, daca si joci...asta-i prima regula :D...

    cu india...te sustin...go for it...o sa-ti placa
    cu thai..iar te sustin..si io ma gandeam sa vad mai multe pe-acolo
    cu slabitu'...hmmm.,..aici e partea mai grea..dar nu imposibila...nu ma pot apropia de tine in cuget cu punctul asta, stau f bine la cele 95 de kile ala mele :D

    hai noroc!
    mircios

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts