Utile de calatorie


Joi e ultima zi in aceasta tarisoara. Pe anul acesta. Acu sa vedem daca ma mai intorc din periplu de prin Asia. Anumite detalii trebuiesc stiute.

  • In ceea mai mare parte voi posta pe calatoareala.ro. Poate voi scrie si aici.
  • Nu raspund la telefon. Si in niciun caz la numerele de telefon pe care nu le am in agenda.
  • Fara mesaje de Craciun si anul acesta! Trimise ca de uitat sper sa nu ma uitati asa de repede.
  • Voi petrece Anul Nou inaintea lui Mada!! In sfarsit!
  • Daca nu raspund la telefon sau SMS, asta nu inseamna ca sunt pierdut prin jungla sau ca m-am insurat pe acolo. Insemna ca sunt undeva pe plaja si ma simt excelent si nu vreau sa fiu deranjat.
Ps: imi pare bine ca v-am cunoscut :P.

Comments

  1. cristina1/06/2010

    Hei...you :) Si mie imi pare bine ca te-am cunoscut...dar mi-ar parea bine sa te si intorci :))
    sa stii ca eu am citit cu atentie, si nu ti-am dat mesaj de Craciun; ma bucur ca te tii de cuvant si ai petrecut mult timp pe plaja, dupa cum mi-ai scris in sms-uri

    pe scurt...cand vii???? abia astept sa imi povestesti

    cu bine,
    Cristina

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts