Brevet turism

Recunosc. Sunt vinovat. Sunt superficial. Si nu reusesc sa fac nimic in aceasta privinta. Am impresia ca totul se va merge de la sine si din partea mea nu mai e nevoie de niciun impuls. De nimic.

Insa viata nu e chiar asa de simpla. E complicata pentru ca noi suntem superficiali si nu facem nimic. Asteptam si speram.

Insa mai superficial decat noi este statul roman. Niciodata nu gasesti ce trebuie pe site-urile oficiale. Asa ca informatiile despre obtinerea brevetului de turism l-am luat de pe un alt site.

Am zis sa nu fiu chiar asa de superficial si sa dau un email sa vad daca locatia mai este aceeasi. Raspuns ciu ciu. Ca doar lucram la stat si ne permite.

Am fost putin superficial cei drept si nu am dat telefon. Cand supriza. Actele nu se mai depun la sediul Ministerului Turismului din Dinu Golescu ci mai nou la sediul de pe Apolodor 17.

Macar domnisorica care mi-a dat informatia asta la telefon de la minister avea o voce

Si maine nu o sa mai fiu superficial.Dau telefon..

Comments

Popular Posts