Greseala


Suntem toti oameni. Mai si gresim. Mai ales dupa o saptamana grea de munca. Asa ca poate voi fi iertat.

De obicei las locul in metrou diferitelor categorii defavorizate. Dar nu chiar la toata lumea. Un muchi de 70 de ani poate sa stea in picioare. Insa cel cu toiag are prioritate. O babuta de 70 de ani are locul asigurat indiferent daca are sau nu pe ce se sprijini.

Copiilor de pana in 7 ani oricand. Si mai ales copiilor de pana in 9 luni. Ati inteles. Discutam de mamele insarcinate. Nu de tatii insarcinati sa duca copilasi la bunici.

Mereu am cedat si voi ceda locul persoanelor insarcinate. Motivul principal e ca mereu am fost curios cum e sa fii insarcinata si mereu imi sta pe limba sa le pun diverse intrebari. Dar sa revenim.

La Unirii se urca doua domnisorici. Una cu burtica. Ce-i drept in luna a doua maxim. Asa am presupus. Posibil gresit. Dau sa ma ridic si ii ofer locul. Refuza politicos si uimita in acelasi timp.

In acelasi timp pare si putin ofensata. Din cand in cand ma mai uit spre burtica ei sa vad daca e sau nu real insarcinata. O fi doar..putin grasa?

Nu cred ca exista jignire mai mare pentru femei..si eu tocmai am facut-o.

Comments

Popular Posts