One year ago

Ce tanar eram! Si ce in forma! 3-4 beri si eram din nou la coada dupa a 5-a. Acu dupa prima sunt deja la somn..

Berea nemteasca este cea mai buna. In combinatie cu Rammstein - Priceless. Rammstein bineinteles. Si amintirile de dupa. Care vor dainui ani si ani.

De ce a fost special concertul de anul trecut pe meleagurile natale? Si daca a fost asa de special de ce nu am scris de el? Nu stiu..de un an, posturile aproape ca s-au injumatatit..chiar mai mult. Se pot invoca multe..

Si raspunsul la intrebare este : 4 concerte Rammstein, din care unul aici. De ce a fost cel mai..cel mai reusit, cel mai deosebit? Una din cele mai reusite seri din viata mea..poate cea mai reusita. La nici 2 metri de scena, de ei, de flacari, atingand barca lui Flake? Aproape in lacrimi..de fericire, de oboseala, de caldura de la flacari. Si nu erau lacrimi de rechin.

Poate pentru ca i-am astepat aproape 10 ani si pana la urma au ajuns si aproape de casa mea. Poate ca eram inconjurat de prieteni,de oameni de ai mei. Poate..Motive sunt multe.

Pentru ca i-am simit. Cu adevarat. Pentru ca si ei si-au dat seama ca au de a face cu niste fani adevarati. Care au fost alaturi de ei de la inceput. Si ne-au multumit. In limba noastra..

Multumesc Rammstein - Cu intarziere. Si pe curand. La Gdansk.



Comments

Popular Posts