Om bun

Din cate stiu eu is om bun. Nu prea am facut rau la viata mea. Omorat, furat( poate doar pixuri ) dar asta e alta poveste. Deja povestita in blogul asta.

In asteptarea unui prieten in fata la Mac la Unirii, un grup de tineri, mai anarhici ei asa dupa fata si tatuaje, imparteau niste flyere. De obicei le iau petru fun.

Mi-a placut mesajul de pe fata - FREE - scris in mai multe limbi. Si asa vreau eu sa fiu free. Dar asta e o alta poveste. Inca nespusa.

Unul dintre anarhici se apropie de mine si incepem o convorbire in engleza. Daca ma simt liber si ce insemna a fi liber. I-am zis ca nu si ca sper sa fiu candva liber.

Prietenul tot nu sosise asa ca vine urmatoarea intrebare. Are you a good person? Well..zic eu..cred ca da, dar depinde ce intelegi tu prin bun. Iti pun cateva intrebari si apoi iti voi zice daca esti bun sau nu..

Ai furat vreodata? zic.parca da, cand eram mic..dar cine nu fura cand e mic adaug.

Vine a doua intrebare..cand te uiti la o fata pe strada pe gandesti sa te culci cu ea? Raspund..doar sunt barbat..mi se pare logic sa ma gandesc la acest lucru. Uite, bunul nostru Iisus Hristos considera acest lucru un pacat, un adulter..daca te gandesti e ca si cum ai face-o..Ce bine ar fi..zic eu in gandul meu.

Deja dadusem niste raspunsuri ce nu ma punea deloc intr-o lumina favorabil..Eram curios sa vad daca sunt ori nu un om bun. Suna telefonul..era prietenul..plec..si nu voi afla niciodata insa daca sunt un om bun sau nu. Insa acum stiu ca am comis adulter...aproape in fiecare zi..

Comments

Popular Posts