Too Drunk to Talk



De baut bei din doua motive. De bucurie ori de necaz. Astazi insa e vorba de o zi mai mult decat speciala. Nu este vorba de o zi oarecare de vineri. Vorbim de o zi ce o sa intri peste ani de zile in analele - nu va ganditi la sex dragii mei - analele istoriei. Istorie internetului.

Nu vorbim de falimentul SPAINAIR. Tocmai ce citesc stiri despre acest mic faliment. Insa anul 2012 o sa fie plin de falimente. Aviatice. Sper sa nu prind vreo unul.

Devaghez insa. Si nu e de la nefiltrata. Nefiltrate, ma scuzati. Cateva la numar. Si doua belgience. Destul de albe dar savuroase.

Astazi am sarbatorit. Nu prin munca. Am sarbatorit. Sfarsitul. Nu, mai bine spun, acum depinde si din ce unghi privesti, inceputul. Unei aventuri. As spune chiar mai mult - de acum imi incep viata. Nu ca pana acum nu mi-am trait-o. Zic ca da - asa cum am vrut eu. Cu bune si cu rele. Cu roscate sau fara. Cu nefiltrate sau cu mai multe nefiltrate.

Am sarbatorit. Si inca mai sarbatoresc. De fapt, zambesc sarbatorind. Ce? Libertate..fara angajamente, fara sefi, capitalism, sculat ore fixe, mancat ore fixe, plecat ore fixe, prins metroul ore fixe, totul la fix.

Nu..libertatea suna in felul urmator - faci ce vrei, cand vrei, cand ai chef si cu cine ai chef...Insa asta de maine. Acum sunt prea obosit dupa aproape 5 ani de munca. De maine sunt free.....

Comments

Post a Comment

Popular Posts