Noi

Suntem usor de recunoscut cred in orice colt din lume dar cu precadere in Spania.Sincer eu m-am considerat mai tot timpul vrancean si m-am comportat european.Asa ca m-am integrat destul de usor printre catalaniNu de putine ori am fost oprit pe strada de catalani care ma intrebau unde este o anumita locatie.
Am avut ocazia si vor fi mai multe oportunitati sa merg la aeroport si sa ii "transfer" in oras.
Suntem usor de observat.Mai tot timpul cu acelasi haine de manelisti si tricou D&G.Mereu cu mainele in buzunare
La aeroport ai ocazia sa revezi o caciula din aia de oaie cum doar pe la tara mai apuci sa vezi.Ai ocazia sa vezi cate un balon facut din guma ( si nu de copii ci de toape in toate firea)Ai ocazia de a auzi cate o injuratura frumoasa spusa cu patos catre spaniolul care nu intelege ce l-a lovit.Ai ocazia de a te pune la curent cu ultimele noutati in ceea ce priveste manelele si ao ocazia de a asculta multe istorioare de viata.
Vorbesc tare.Isi tin telefoanele mobile la indemana sa se dea mari cu ele.Ca de parca ei ar fi singuri care au.In metrou sunt singuri care au dat volumul la casti la maximul astefel incat toata lumea sa se bucure de ultimele noutatiin ceea ce priveste maneneleMade in Romania in Barcelona.
Stilul vestimentar si-l pastreaza pana la moarte.Nu vor sa se schimbe deloc.Nu vor sa se acomodeze si sa se integreze intr-o societate civilizata.Doar noi pakistanezii si indienii.
Sunetem peste tot......asa cum incepe inmul Rapidului parca.Nicio aluzie.
Ai ocazia de a vedea cum o coada se transforma in 2-3 cozi.Si asta doar la check in-ul companiilor ce duc in Romania.

Ps:Vorbesc doar pe capsunari.Persoanele ce vor citi acest post sunt excluse din oficiu



Altar - La Noi
Asculta mai multe audio Muzica »

Comments

Popular Posts