Work Hard-Party Hard

Ultima saptamana cel putin a fost extrem de plina. Probabil si din acest motiv posturile s-au imputinat. Sunt multe in stand-bye dar din lipsa de timp le aman de pe o zi pe alta. Insa imi sta in fire sa ma " obosesc: la maximum cate saptamani dupa care urmeaza cateva zile de repaus total. Si apoi reluam procesul. Dar mai multe detalii in posturile ce sunt in stand-bye.Cum spuneam saptamana trecuta am venit acasa doar ca sa mananc ceva, sa fac un dus si sa plec iara.Cum e si motto-ul sefului meu de la Paris-Work Hard-Party Hard- incepe sa ma prinda din ce in ce mai mult. Acu nu stiu care parte m-a prins cel mai mult...Sincer cel putin eu muncesc ca sa calatoresc si sa stau in casa cat mai putin posibil.
Iar apogeul saptamanii a fost ziua de sambata. Dupa o bine meritata odihna a inceput nebunia. Plecat de la 1 jumatate ajuns acasa pe la 3. Dimineata bineinteles. Prima oprire: Primaria Sectorului 2 pentru o prima cununie din o serie lunga ce o sa urmeze. Fericitul eveniment a avut-o in prin plan pe o colega de liceu si de gimnaziu. Extrem de scurt momentul la primarie.Nu stiu din ce motiv dar parca la ultima la care am fost fu mai lunga. Intre primarie si restaurant am avut putin timp la dispozitie sa ajung pana in centru si sa cumpar un cadou pentru a doua petrecere ce urma sa fie dupa aceasta. Petrecerea de la restaurant s-a scurs incet incet. Cand atmosfera este oki si timpul curge parca mai repede. Si a venit timpul pentru petrecerea numarul doi. De data aceastain Becker Brau Live Music. Prima data cand ajung in aceasta locatie si mi-a placut extrem de mult. Atmosfera super, berea nefiltrata excelenta- da nu prea merge dupa vin- si muzica live de nota 10. Si aci am avut o mica revelatie. Mai bine spus o mica comparatie. DJ are avantajele lui la o nunta dar muzica live merge mult mai bine. Si aci intervine revelatia si decizia luata ca la nunta mea o sa fie muzica live.Noo acu sper ca peste 5-10-15 ani formatia din Beckar Brau sa mai cante:).
Si a urmat a 3 petrecere. Da in aceasi seara. Dupa muzica live a urmat incao seara in El Grande Comandante. Deja a doua casa daca ne gandim ca aproape in fiecare weekend am aterizat pe acolo. Lume la nebunie- si ma intreb unde pana mea e criza!?- si muzica la inaltime. Frant de oboseala am purces spre primul taxi disponibil. Erau 4 de altfel dar eu l-am ales pe ultimul.
Seria povestirilor cu taximetristi- chiar ma gandesc serios sa fac o rubrica speciala- a continuat si aseara, cand in drum spre casa, de data aceasta am nimerit un sofer cu numele Sorin:). Care nume nu prea ii placea taximetristului nostru din simplul motiv canu mai avea si nume de sfant si avea doar o singura petrecere pe an. Si ca baietii lui sa nu sufere le-a pus cate un nume de sfant ca sa nu ma repete greseala parintilor.

Comments

Popular Posts