Lume mica

Chiar daca traim pe o planeta cu peste 6 miliarde de oameni si intr-un Bucuresti cu aproape 3 milione de locuitori e parca imposibil sa nu ai parte de intalniri neprevazute si in acelasi timp suprinzatoare. Parca esti intr-un oras mic si cunosti pe fiecare si ori de cate ori iesi in oras dai peste aceeasi oameni. Chiar daca i-ai vazut doar o data in viata poate intr-o tara straina, poate doar intr-o noapte in Vama, un turist de prin Barcelona, dai peste ei in cele mai ciudate momente. Poate si din cauza ca frecventam doar aceleasi locuri.
Uitanda-ma la niste poze de-ale unei amice ce fu prin Croatia vad intr-una din ele un cuplu. Deodata mi se aprinde un beculet in capusor. I-am mai intalnit o data. Unde? Incep sa scormonesc. Nimic. 2 zile la rand tot imi apar chipurile lor. Deja devine o obsesie.
Meciul Stelei de saptamana trecuta cu scotienii. Ca de obicei la datorie. Dau sa imi ocup locul obisnuit dar imi era ocupat. Cum il stiam pe cel care era acolo m-am deplasat cateva scaune mai incolo. Ma asez. Evrika. Gata. Flash! Stiu!. Cuplul obisnuia sa vina la meciurile Stelei cam tot sezonul trecut. Cel din poze! Si eu fix m-am asezat pe locurile lor de anul trecut. Mica lume nu?

Comments

Popular Posts