Relaxare

Luna August o sa devina probabil cea mai urata luna din anul acesta. Sau mai bine spus oamenii ce isi iau concediu. Peste tot lumea se bucura ca pleaca pe undeva si peste tot vezi poze din concediu si lume odihnita. Oki..si eu plec in decembrie si atunci o luna si un picut chiar dar totusi VA URASC!!
Daca stau sa ma gandesc bine nu am mai avut din perioada liceului un concediu in care sa stau tolonit cu burta undeva la soare. Sanse ca acest lucru sa se intample in urmatorii 6-7 ani sunt minime. Cum am in plan sa vad tari de pe cele 7 continente nu o sa mai am nici timp, nici finante si nici zile de concediu ca sa mai stau si locului cum se spune.
Dar perioade scurte de o zi doua tot o sa mai fie. Cum a fost weekendul acesta. Doua zile de relaxare in nordul Moldovei pe la Botosani. Ceva ore de tenis. Piscina. Gratar. Voie buna. Si sauna care este ideala sa scoti toata vodka din tine in nici 30 de minute. Sau cat s-au chinuit prietenii mei dragi sa ma tina inchis in sauna. Temperatura era de 87 de grade celsius. Nu temperatura sticlei de vodka Finnlandia ci temperatura din sauna. Umiditatea ajunsese pe la 85 si ne gandeam ca in Laos o sa fie cam de 90% si deja doar gandindu-ne incepusem sa transpiram. Vodka bineinteles. Si am rezistat chiar destul de bine in acelasi conditii. Chiar le spuneam sa inchida usa repede ca se raceste sauna. Baita de dupa sauna este si ea la randul ei geniala.
Ce-i frumos se termina mereu repede asa ca nu am ramas decat cu numaratul zilelor pana la urmatoarea mica escapada si de numarat lunile pana la cea mult asteptata.

Comments

Popular Posts