Ghinionistu'

Bineinteles ca este vorba de mine. Ca doar despre mine scriu pe aici. Asta cand se mai intampla. Destul de rar insa in ultima perioada. Promit insa ca voi incerca sa schimb acest lucru.

Despre ce ghinion este vorba. Vroiam de mult sa scriu despre acest lucru. Chiar inainte de plecarea in Asia. Gripa porcina e ghinionul meu. A trecut si acesta super vestita pandemie care din pacate nu m-a atins si pe mine. De ce spun din pacate. In primul rand nu foarte multa lume a fost atinsa de aceasta gripa. As fi putut astfel intra macar in Hall Of Fame al familiei. Primul si singurul imbolnavit. Dar nu.nici vorba. Nu am fost eu cel norocos.

Am zis totusi ca poate pe la noi sansele sunt mici de imbolnavire. Asa ca am purces spre Asia. Anglia a fost lovita destul de puternic de pandemie. Asa ca a a fost o escala obligatorie. Nimic insa. Trecut prin 2 aeroporturi prin Londra. Mii de turisti. Sigur unu avea porcina. Iar nimic. Ghinion curat ce mai.

Hai in Asia. Macar acolo poate voi avea parte si de gripa porcina si de gripa aviara. Vreo mutatie ceva. Unicat. Endemism. Da de unde. Nimic fratioare. Nimic. Intrat in contact cu localnicii, mers prin zone rurale. Intalnit pasari. 0. ZERO.

A trecut si Asia. Sanatos tun. A trecut si sezonul rece. Cu ea si ultra mediatizata gripa porcina.
Acu chiar ma gandesc ca o sa ma intrebe nepotii peste multi anisori: Bunicule, nicio gripa porcina nu ai fost in stare sa iei? Ne cam e rusine cu tine.

Comments

Popular Posts