Cum am ajuns la munca

Astazi. Pe timp de greva la metrou. Pe jos. Ar spune cei care tin la sanatatea mea si care si-au zis ca trebuie sa imi dau jos din burtica. Stiu, stiu, stiu.

Stresat si nervos din cauza inghesuielii din autobuze.

Nu va dau satisfactia sa va bucurati. Nu fu niciuna din variantele de mai sus. Recunosc ca o statie de autobuz am mers pe jos. Insa doar pentru a prinde autobuzul pe care l-am pierdut. Intr-o zi normala de trafic probabil nu l-as fi prins. Si nu l-am prins.

L-am prins in schimb pe altul care era si mai in fata. Nici stresat si obosit nu am ajuns la munca. Asta deoarece am prins si loc in autobuz. Si tot timpul am citit si nu prea am vrut sa cedez locul nimanui. Era un vultur de pensionar, insa nu batran, care vana locurile ce se eliberau. Pana la urma dupa ce s-a inchinat pe la vreo 3 biserici a prins un loc si a putut citi in liniste Libertatea.

Curios ca lumea nu era deloc nervoasa. Nici in trafic nici in autobuz. M-a surprins atitudinea unei pensionare care vorbind la telefon, la finalul conversatiei, in care aflase ca dupa ce o sa i se reduca pensia va ramane si fara abonament gratis la RATB: Asta e.

Bine a fost si la intors. Gol golut in metrou. Deja incep sa imi placa grevele in Bucuresti

Comments

Popular Posts