Armata mea

Am fost extrem de bucuros acum 4-5 ani de zile cand armata a incetat a mai fi obligatorie.Cei drep am scapat la mustata.Daca ma nasteam cu un an mai devreme as fi trecut prin acest mic iad.Dar totusi cineva nu ma lasat fara sa scap de o mica armata.Si cei drept mult mai lunga decat cea originala.Sunt pe aceste zone de aproape 9 luni de zile si voi mai ramane ceva.In loc de 5 luni armata am facut 11.Dar nu vorbim de regim de cazarma.Ci la anumite lucruri pe care le inveti cand esti pe cont propiu.De la toate treburile casnice-spalat,calcat,cusut,spalat vasele,curatenie si multe alte chesti,cei drept mai putin sa fac mancare.Orcum spalatul vaselor era un hobby iar acu am descoperit si calcatul rufelui.O chestie extrem de relaxata si de ce nu o viitoare meserie.Cei drep te cam doar spatele dar nu te mai doar capul de cati idioti intalnesti.Cel putin rufele si fierul de calcat nu iti raspund.
Armata se zice ca te invata cum sa te descursi.Well stiam si inainte sa ma descurc in toate privintele dar din fiecare experienta inveti mereu cate ceva nou.Si logic experiente ce vor trebuie sa fie puse in practica.
Armata placuata....

Comments

Popular Posts