Pitici

Uite ca a venit momentul si primei mele lepse primita de la ILL.RO.La ce melodii ma gandesc in momentul de fata.De fapt sunt aceleasi melodii pe care le ascult zi de zi si sunt primele ce ies la lumina in fiecare dimineata.

1.Rammstein-Ich Will

O melodie numai buna de a incepe ziua cu ea.Asta in cazul in care mergi la razboi.



2.Alex Ubago-Sin Miedo a Nada

Timp de aproape 2 ani de zile nu am stiut cine cate aceasta melodie si in sfarsit zilele trecute am descoperir.Merge daca esti indragostit/a.



3.Emil

Inainte de a pleca in Spania nu ascultam extrem de des Emil.Insa sunt un mare mare fan in devenire Emil.Tot de dragoste.



Emil
Asculta mai multe audio Muzica »

4.Garbage-Tell Me Where It Hurts


Tot in acelasi stil melancolic.Si nici macar nu sunt indragostit.Inca.



5.Omul cu Sobolani-Nud



6.Lake of Tears-Sorcerers



Lake of Tears-Sorcerers
Asculta mai multe audio Muzica »


Sper ca nu v-am deprimat cu melodiile mele..Dau leaspa mai departei Rodicai si lui Eugen ca si asa e cam liniste pe la ei.

Comments

Popular Posts