Teroare

A venit in sfarsit vara in Catalunya.Si cu temperaturi de 35-36 de grade.Nu e asa de canicula ca in Andalucia dar umezeala face caldura insuportabila.Apartamentul unde stau de aproximativ o luna si camera mea e ferit de soare.Si e placut.Insa de cateva nopti un val de caldura parca s-a abatut asupra casutei noastre.
Am crezut ca motivul ar fi cele 7 persoane cazate in apartament,5 locuitori de drept si 2 turisti in vizita e mai cald.
Aerul conditionat a fost dat drumul non-stop.Unul pe hol ce da in camere si unul in sufragerie.Dar caldura s-a mentinut.Si de abia se putea dormi in camere.Si afara era mia frig dar in camere tot mai cald.
Pana ieri dimineata cand am descoperit vinovatul.Nu eu ci una din colegele de apartament.Vinovatul era incalzirea centrala.Care era pe ON.Si era pe 30 de grade.Si pe langa caloriferele din fiecare camera mai incalzeste si prin podea.No..bine ca din 7 insi pana la final cineva si-a dat seama ca altfel cred ca ne coceam.
Pa:eu nici nu stiam ca avem incalizire centralizata:).

Comments

  1. Anonymous7/08/2008

    Si eu care credeam ca ai descoperit vreo rusoaica ramasa pe acolo de anul trecut :))

    ReplyDelete
  2. @Irina:Pe rusoaica inca o caut:)

    ReplyDelete
  3. Anonymous7/09/2008

    pai pana la urma e centrala sau centralizata? ;) nu prea esti hotarat... :D

    ReplyDelete
  4. @Pai asteptam un rechin sa imi dea raspunsul corect.Cum e de fapt?!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts