Cohen

Sau cum cei de la Events au dat-o in bara cu acest concert in ceea ce priveste organizarea.Fiind un concert in care se stia ca o sa vina destul de multe VIP-uri locatia nu a fost cea mai potrivita.Cum VIP-urile nu vin cu metroul si cum in zona e greu sa gaseste un loc de parcare in zile normale dapai cand se mai adauga 3000 de masini.
Peste cei 10000 de specatatori nici nu stiu daca au fost mai mult de 5 porti de intrare.Si intrare ce s-a lasat doar cu o ora jumatate inainte.
Cozile.Se pare ca nu vom scapa niciodata de ele.Spre marea mea uimirea coada cea mai mare a fost la Sectorul VIP, coada ce se intindea pe mai bine de 500 de metri.La gazon s-a intrat in 2-3 minute.Si oricum de pe intrarea pe gazon se putea intra si la sectorul VIP.Si bineinteles multi nu au reusit sa intre in timp util pentru a putea prinde inceputul concertului.
A doua coada a fost la jetoane.3 ghisee pentru 3000 de oameni.Coada de 15 minute.Dupa care urma o alta pentru a cumpara bere.
Spectacolul a inceput destul de brusc si m-a luat prin surprindere.Nu Cohen ci o tipa de 2.20 care s-a napustit inspre gardul ce separa zona VIP de gazon.Si nu mai avea mult ce a-mi varsa toate berea cumparata dupa atatea eforturi.Noroc ca nu am varsat mult din minunata bere Perroni.Chiar daca e o bere pentru dame-am baut doar 2 si m-am simtit dupa de parca am baut Pepsi.
Cohen..la varsta lui a reusit sa faca un spectacol magic timp de 3 ore si un picut.Nu sunt fan fan dar un asemenea artist nu ar trebui ratat.Si oricum era timpul de un concert mai soft ca am tot dat din cap pana acum.
Pe final o mica ploicica a facut ca persoanele din zona VIP sa se ridice fara nicio jena si sa pleci.Si nici macar nu ploua tare.Da ce vrei..daca asa a zis ea...el ce mai avea sa faca.Sa o ude pe biata pitipoanca.
So chiar daca am avut bilet de 79 de Ron am stat in zona VIP pe un mic scaunel facut de gardurile ce separau cele doua sectoare.
Chiar daca fumatul a fost interzis cat si facutul pozelor nu prea s-a tinut cont de acest lucru.

Melodia care mi-a placut cel mai mult live aseara..


Comments

Popular Posts