Tatic-Partea a doua

In urma cu ceva timp am facut ceva lume sa pice cat de cat de pe scaun cu acest post dar nu sa suspine:).
Sunt iarasi tatic.Atat in lumea virtuala cat si in lumea reala.In cea virtuala am deja 3 copilasi-Dave,Maya si Clara, pe numele lor , pe Facebook.Si nu e chiar asa usor sa ai grija de ei.Si sa mai fi si un tatic singur e si mai greu.
In viata de zi cu zi am avut grija saptamanile trecute de plantele din casa.Urasc sa am plante in apartament dar cum nu am inca casuta mea mai am putin de indurat.Fata de anul trecut,cand am uitat sa ud plantele vreo 5 zile la rand,anul acesta m-am descurcat mai bine.Cei 2 bonsai au supravituit.
Din lumea necuvantatoarelor am avut grija de Coco.Un papagal dragalas.



Dar sa nu va lasati cuprinsi de privirea lui gingasa.De fapt Coco este un criminal in serie.Nu stiu singur daca in serie dar crimanal este.Victma lui...viitoarea lui nevasta.Pe care a ucis-o cu o cruzime de nedescris.Placerea se vedea in ochisorii lui.Sangele de pe ciocul lui era inca cald cand s-a descoperit crima.

Stia el ceva de insuratoare..

Comments

Popular Posts