Palatul Parlamentului

Sunt in Bucuresti de prin 2001. Cu o mica pauza de aproape un an fac 8 ani. Insa pana acum doua zile nu am avut intentia dar nici macar dorinta de a vizita obiectivul turistic cel mai mediatizat din Bucuresti, Palatul Parlementului pe numele lui. Tin minte din perioada de incoming ca nu era tur facut fara acest obiectiv. Si chiar daca nu il vazusem il recomandam mai departe. Duminica am decis in sfarsit sa il vizitez. Ma asteptam sa ma dezamageasca. Sincer chiar mi-a placut. Nu impresionat. Doar placut. Turul de aproximativ 60 de minute a fost dragutel. Dar mai draguta fu ghida. Ce i-a lipsit turului a fost dinamismul. Sincer vezi doar sali si iar sali. Cu un pic de imaginatie iese ceva mult mai fain. Turistii straini ( ca am nimerit la un tur in limba engleza) mai aveau putin si cascau. Cei drept erau mosi si probabil le era somn.
Altceva vreau sa mentionez. Si aci mi-am adus aminte de o colega catalana ce traia de vreo 20 de ani in Barcelona dar nu vazuse Sagrada Familia. Mi se pare ca nici pe exterior. O fi avut si ea dreptate. Ce sa vezi la o asemenea monstruozitate?!!. Privim diferit orasul in care traim. Fie ca se numeste Barcelona sau Bucuresti. Trecem zi de zi pe langa cladiri si muzee si nu le bagam in seama deloc. In timp ce turistii fac coada sa intre la ele. Ajunsesem sa privesc Barcelona ca un oras normal plin de englezoi ce se pisa pe Gaudi de prea multa bere ce beau.
Asta insemana ca privim cu superficialitate orasul in care traim?! Sau nu mai avem timp il descoperim asa cum fac turistii.? Eu unul recunosc sa sunt superficial.
Urmatorul obiectiv e Muzeul Satului ca si pe ala ma chinui sa il vad de 8 ani. Si noroc cu excursiile de zi din Focsani din scoala primara ca si acu erau pe lista Antipa si Muzeul de Istorie.

Din pacate nu am multe poze ca totusi sa dau 30 de Ron sa fac poze...cu bani astea beau 7 beri.


Comments

Popular Posts