Povestea unui bilet

Totul a inceput intr-o seara racoroasa de mai cand s-au anuntat datele pentru turneul noului album Rammstein din 2009. Multe locatii imi faceau cu ochii. Paris, Berlin, Praga sau oricare alt oras pe care nu il mai vazusem pana acum. Insa cum bugetul imi este calculat la sange anul acesta, am hotarat sa imbin utilul cu placutul. Iara Barcelona ca poate de data aceasta reusesc sa imi iau si diploma de la Master. Zilele au trecut si data de 12 iunie se apropia. Data in care se puneau in vanzare oficial biletele. Gasit situl ce vinde biletele in Spania, inscris la toate newsleteller-ele posibile si avertizarile de pe site. Nu imi mai ramanea decat sa astept.

ora 1 noapte in seara de 12 iunie. Brusc mi-am dat seama ca a venit ziua. Dau sa intru pe site sa verific pretul biletelor..next..next..page not found. Deja situl era suprasolicitat.Un anunt de pe site spunea ca la ora 10 va incepe vanzarea. Deci a doua zi nu trebuia sa intarzii la birou. Intarziere ce era cat pe ce sa se produca deoarece fu prima data de cand lucrez cand am uitat sa imi pun alarma sa sune. Noroc cu ceasul biologic. Dimineata mi-am dat seama insa ca ora 10 e ora 11 la noi. Site-ul dadea aceeasi eroare si dimineata. Deja ma vedeam plangand cum ca nu am reusit sa procur biletul mult dorit.

10.37 Intru sa mai verific incao data. Aspteptarea e lunga..Insa supriza..site-ul merge si chiar se pot cumpara bilete!! Inainte de ora 11 chiar. Pas cu pas si grijuliu ca sa nu gresesc ceva reusesc sa ajung si la ultimul pas. Next..next..am bilet!!!!
Fain a fost dupa pe twitter urmarirea fanilor Rammstein ce isi procurau unul cate unul biletul mult dorit de parca ar fi castigat toti la lotto. Persoane ce nu au inchis un ochi toata noaptea in aspteptarea orei magice, persoane ce au dormint in fata laptopului in sacul de dormit si multe alte istorisiri in limita celor 140 de caractere.
Germania fu sold out din pre-sale. Austria in 5 minute. Olanda si Belgia in 30 de minute. Luxemburg pana la sfarsitul zilei iara urmatoarele orase, probabil, in cateva zile.
Deja am inceput sa numar.

Comments

Popular Posts