Cocktail

Nu mai fusesem in Sibiu din 2006. Chiar inainte de a deveni Capitala Culturala pentru 2006. Atunci fu parca prima editie ARTmania.
Lucrarile de amenajare a orasului in 2006 inca nu erau gata asa ca pana anul acesta nu mai avusesem ocazia sa vad Sibiul reamenajat.
Si de data aceasta utilul s-a imbinat cu placuta.
Joi si vineri o conferinta Marketing pe online.
Drumurile sunt mereu obositoare. Punand la socoteala ca ai mai si muncit in aceea zi va dati seama in ce stare am ajuns la Sibiu miercuri seara. Nu insa atat de obosit inca sa beau o bere si sa simt putin Sibiul pe timp de noapte. Revenind la oboseala, in incercarea de a ajunge in Piata Mare de la pensiunea in care am fost cazat, am ajuns din nou la pensiune. Fara sa imi dau seama cu.
Drumul pana la Sibiu cred ca l-am facut de zeci de ori. Insa de fieacare data Valea Oltului ma surprinde cu cate ceva. Alaturi de Valea Jiulului mi se pare cea mai frumoasa vale din Romania. Verdele a fost nuanta ce a caracterizat valea de aceasta data. Si maron. De la culoarea Oltului ce statea pe loc. Mereu cand merg cu autocarul ma gandesc doar la practicele din timpul facultati si inchid ochii si ma imaginez in autocarul veselei.
Au urmat 2 zile pline, pline la conferinta. Atat de obosit dupa aceste 2 zile nu sunt nici dupa o zi de munca. Scularea la 7 jumatate, un mic dus, ceva de mancare pe fuga si apoi pana la 7 munca. Sa zicem ca au fost si lucruri faine dar nu m-am dat pe spate conferinta de anul acesta de la Sibiu. Seara bineinteles bere. Si mult mai multa bere dupa cele 2 seri de la ARTmania. My Dying Bride fara cuvinte, PAIN absolut geniali. Vroiam sa imi iau un tricou cu ei dar nu am mai gasit modelul care imi placea iar Nightwish ufff. Si asta din cauza Anette-ei noua solista a trupe. O blonda fara voce ce mai.
In concluzie despre Sibiu. Nu m-am simtit in Romania. De fiecare data cand ma uitam la ceasul de la laptop ma intrebam cat este ceasul in Romania. Aduce putin cu Viena dar nu are atat de multa verdeata. Totul e asa de linistit iar lumea atat de calma incat nu ai cum sa te superi pe nimeni. Pentru a ajunge intr-un loc in Sibiu trebuie sa pleci cu doar 5 minute inainte. De exemplu doar pana cand ajung de la etajul 8 la parter fac cam acelasi timp. E un oras in care merita sa te retragi si sa iti cresti copiii. Chiar ma gandesc serios ca loc de retragere pe la 35-40 de ani. S-au de ce nu mai devreme. Nu mai vorbim de praf. Nici urma de el.
Si inca un aspect ce m-a frapat. Fetele in Sibiu merg 3 cate 3 impreuna, Nu 2 cu 2 sau in grup de 4. Cate 3. Si fara un baiat langa ele. Daca as fi vazut doar un caz probabil ca as fi trecut peste. Dar la fiecare pas erai intampinat de cate 3. E rost de mai multa analiza demografica:D.

Pozele , nu multe dar dragute aci.

Comments

Popular Posts