Marketing de Turn

Sambata in Sibiu. Pana la festival mai erau ceva ore si caldura imbina la somnic. Insa am ales o mica plimbare. Prima oprire: Turnul. La intrare o tinerica. Dau sa intru, platesc cei 3 ron intrarea si apoi isi incepe micul discurs. Din ce an e, ce intaltime are ( 73 de metri, fiind cel mai mare turn din Transilvania) si cate trepte sunt de urcat. 173 zice. Ma uit putin la ea si ii zic in gluma: Dar nu putea sa spui asta inainte de a plati?
Si incep urcusul. Scara cu scara. Am si putina frica de inaltime. La Turnul Eiffel ma tineam de orice chestie de pe acolo. Si ajung sus. Mai mult mort decat viu.
Sus alta fatuca. Se uita la mine si imi zice: Ati ajuns? Eu de abia tragandu-mi sufletul..daaa. Multe scari sunt, zic.
Da, 193 zice ea. Cum 193? Jos mi s-a spus ca erau 173. Uite asa se face marketing..Logic daca imi spunea de la inceput ca erau 193 nu mai urcam:D

Comments

Popular Posts