Partyzanii

Caldura de afara te imbina mai degraba la un dus rece sau la o mica excursie prin Groelanda. Nici una din acestea nu s-a concretizat. In schimb s-a intamplat o nunta. Prima si ultima de pe anul acesta. Din fericire nu prea am prieteni dornici sa isi puna catusele . Ca de obicei inainte de nunta a fost o mica depresie de pre-nunta. Nu stiu de ce dar mereu mi se intamplat. Cum spuneam bine ca am putine nunti pe an. Anul care vine 3 sunt sigure.
Si am intrat din nou intr-o biserica. Dupa ceva timp. Si nu am simtit nimic. Un spatiu gol. Doar racoarea facuta de aerul conditionat. Inseamna ca sunt pe drumul cel bun.
Nu am inteles niciodata mamele ce isi aduc copilasii de nici 2 ani de zile la slujba in general sau la o cununie de exemplu. Copilul trebuie sa stea in parc sa se joace sau sa se odihneasca. Nu sa stea intr-o biserica unde nu intelege nimic si unde nu face nimic altceva decat sa planga si sa se oboseasca mai rau.
Un an doilea aspect pe care nu le-am inteles la nunti este mancare. Frate..de ce e asa de multa? 4-5 feluri plus desert. Oricum cum spunea si un chelner mai mult de jumatate de mancare nu se mananca si este aruncata. Deci bani aruncati atat de catre miri cat si de restaurant. In timp de altii mor de foame.
As minti daca as spune ca a fost o nunta tipica 100%. De obicei la nunti nu se face pogo. Sau se fura si mirele si mireasa. Oricum a trecut extrem de repede. Asta pentru ca a fost o nunta chiar faina. Caldura a fost si ea la inaltime. Nu stiu daca din cauza caldurii sau din cauza dansurilor si a transpiratie ce a urmat toata seara nu mi-a venit sa ma duc la baie. Si am baut lichide nu gluma.
Seara s-a incheiat dimineata pe la 6 apoteotic cu o mica baie in fantana de la Casa Doina. Logic imbracat si cu pantofii in picioare. Acu nu vrea sa stiu ce a simtit urmatorul client care a stat pe scaunul din taxi dar a meritat baita si nunta indeosebi.



Comments

Popular Posts