Curios

Update: Esti rea/rau:D.!!!

Eu sunt un mare curios din fire. Chiar daca nu se vede chiar sunt. Ma roade pana cand reusesc sa aflu ceva si fac tot posibilul sa descopar prin orice mijloce acel lucru. Imi urmaresc traficul de pe blog prin cateva code trackinguri . Au fost utile la inceput sa am acomodez si sa le invat mai bine toate dedesubturile. Acu fac parte si din jobul meu. Si din mine chiar. Ca inainte sa fac un lucru il analizez de nu mai stiu apoi ce trebuia analizat.
Revenind la curiozitatea ce ma macina de saptamana trecuta chiar. Nu stiu cine m-a cautat de la Ministerul Justitiei saptamana trecuta si s-a reintors de vreo careva ori cautandu-mi din nou numele. Desi numele blogului e destul de greu de retinut. Am ceva presupuneri dar nu stiu cine ar putea sa fie.
Asa ca draga justitiara sau de ce nu justitiar. Daca chiar iti pasa de mine si de sufletelul meu, te rog spunene-mi cine esti ca ma roade!!! Tare!!

Comments

Popular Posts