Toamna

Nu am devenit melancolic de la vreo melodia cantata de Compact. Imi place toamna. Mai mult decat vara sau orice alt anotimp. Nici nu avea cum sa imi placa alt anotimp tinand cont ca am fost nascut intr-o zi superba de toamna. Precum sufletul meu bineinteles:).
De cateva zile tot inlocuiesc niste versuri de-ale lui Emil: Vara, Vara,Vara cat te-am asteptat cu Toamna, Toamna, Toamna cat te-am asteptat. Sezonul toamna-iarna de acest an aduce multe calatorii cu avionul. Si nu pana la bulgari si inapoi. Plin de calatorii mult asteptate un an intreg. Pe axa Paris-Barcelona-Londra-Kuala Lumpur-Hanoi-Vientiane-Phnom Penh.
Nu credeam ca lipsa unei vacante in timpul verii va duce la o oboseala atat de acuta.
Sau mai bine spus lipsa unui concediu timp de un an de zile. Mai mult psihica decat fizica. A fost un an intens si greul de abia acum incepe. Insa nu m-a plang niciodata. Pentru ca imi place...




Comments

  1. Anonymous9/11/2009

    toamna este intr-adevar cel mai frumos anotimp :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts