La multi ani

Sau nu. Sau da. Poate ca nu. Poate ca da. Totul e posibil si nimic imposibil. Uite ca am implinit un anisor. Fix saptamana trecuta. Nu de cand am acest blog ca in curand o sa fac 2 anisori . Ci de cand m-am angajat la al treilea job din 2005 in coace. 3 joburi in 4 ani de zile zic ca nu-s multe nici putine. Doar anumite cauze si efecte m-au facut sa nu ajung la 2 ani.
1 an si 3 luni la primul job, 9 luni la ai doliea si uite deja s-a facut un an aci. Daca urmarim trendul normal ar trebui sa fiu deja in cautarea altul job. Sau nu. Sau da. Poate ca da. Poate ca nu.
Imi promisesem sa stau minim 2 ani la al 3-lea job si sa nu mai fiu bondar din floare in floare. Sa imi gasesc locul. Insa dupa cum mine stiti Kiki isi gaseste cu greu locul. L-a gasit? Poate ca da. Poate ca nu. Tara in nici un caz.
Acu sa vedem daca sunt sanse sa imi bat recordul sau nu. Voi ce imi prevestiti?



Comments

  1. Cristina10/28/2009

    3 joburi in 4 ani inseamna ........ schimba tara !! :) Categoric

    ReplyDelete
  2. @Cristina: Pai am schimbat tara un an de zile cand am fost la master in Barcelona. Cei drept acolo am muncit doar putin ca ghid.

    ReplyDelete
  3. Cristina10/28/2009

    deci am gasit un ghid pt Barcelona, sa inteleg :)
    Hm...defapt Spania nu ma atrage asa mult; dar sa fii ghid, cred ca e fff interesant

    ReplyDelete
  4. @ Ghid putin spus, expert :P. Spania nu doar plaja. E mult mai mult : Madrid, Andalucia, Pais Vasco, Rioja si lista e foarte lunga.
    Ghidaria e poveste lunga..

    ReplyDelete
  5. Cristina10/29/2009

    Felicitari oricum si pt aceasta " ghidarie" ; e foarte frumos , cred ( am cautat cuvantul ghidarie in DEX , imagineaza-ti ce preocupari am !!! si nu exista , ha ! )

    ReplyDelete
  6. @Cristina: Haha..pai asta e termenul pe care il folosim nou aia din turism. Stiu ca nu exista :D.
    Si ce alte preocupari mai ai?:p

    ReplyDelete
  7. Cristina10/29/2009

    acum sunt f preocupata cu blogul tau :))
    am bara full ( de la windows, nu te gandi la altceva ); eu sunt un soricel de birou, adica stau 8 ore intr-o firma faimoasa de IT si fac "diverse", nu intru in detalii ca e boring; pe de alta parte...in momentul asta nu stiu cum sa fac sa imi iau bilet la Yann Tiersen, vine in Buc pe 4 noiembrie

    ReplyDelete
  8. @ Asta am observat deja :D. Hmm Yann Tirsen..imi place la nebunie Les Jours Tristes. Am renuntat sa ma mai duc la Amorhis din lipsa de fonduri si nu prea as vrea sa il pierd si pe Yann.Inca imi analizez bugetul...

    ReplyDelete
  9. Cristina10/29/2009

    ma bucur, e bine ca ai buget... eu sunt cam pe minus; dar tot fac cumva sa imi conving o prietena sa mearga cu mine, sper sa mai gasesc bilete !!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts