Despre vise si visuri

Cateodata ma sperie subconstientul meu. Face niste legaturi cu evenimentele de peste zi, trairile si gandurile adunate pe care le transforma in vise. In primele saptamani de dupa revenirea din Asia am avut parte de adevarate scenarii hollywoodienne regizate de subconstientul meu. Castigam lejer un Oscar pentru Original Screenplay.

Si cred ca o sa fac un capitol special despre vise si interpretarea lor. Daca ar ramane la stadiul de vise ar fi in regula dar eu cum sunt curios din fire nu ma las pana aflu mai multe.

Visul cu pricipana este despre operatie. Deja doua in viata de zi cu zi dar parca prima data intr-un vis. Insemnatatea operatie?

  • Nevoia sau posibilitatea de schimbare brusca, dureroasa in viata de zi cu zi, pentru a scapa de o stare de lucruri care iti blocheaza evolutia. Cum spuneam la inceput : gandurile adunate de peste zi.
  • Pe un organ intern - schimbare a modului in care actionezi in viata de zi cu zi, a elementelor de context, a modului de punere in practica a propriilor idei. Si asta incerc sa schimb.

Si era sa uit. Eram si intr-o sala de operatie ca nu m-am visat taiat printr-o jungla laosiana,

  • In sala de operatii - buna organizare, stii ce trebuie facut pentru a face aceste schimbari, rabdare, modificari in timp. Chiar stiu. E nevoie de mult curaj. Si de putin noroc.
Trebuie mentionat ca fix acum 4 ani de zile m-am operat de apendicita. Imi amintesc data exacta ca tocmai incepuse olimpiada de iarna de la Torino.

Vise placute :).

Comments

Popular Posts