Permis


Astazi am aflat o veste buna. Nu, inca nu am castiga la Loto. Asta duminica. Survoland putin pe mediafax.ro am peste peste stirea depre reprogramarea la traseu pentru permis auto sa se faca fara un nou examen teoretic. Si nu am mai putut de fericire. Deci daca pic la traseul nu mai trebuie sa dau iara sala? Genial!! Eu nu am ajuns inca in situatia de a da traseul. Inainte trebuie sa trec de sala. Sper ca la a 5-a incercare sa iau peste 20 de puncte si apoi ma gandesc sa trec si sala la a 6-a incercare.

Dar v-am spus ca la a doua incercare, chiar daca am invatat mai mult decat prima data, am luat mai putin? Si Murphy ar fi fost mandru de isprava mea si de mine :D.

Comments

  1. Anonymous2/19/2010

    kikane!!!!!!!!!!!!!!!! jalnic ce citesc aici...dar adevarat, ca te stiu binisor...facem asa: ma ofer sa fac meditatii cu tine...doua zile, un weekend; te costa janghina aia de aparat care mi-a "mancat" pozele in indochina...si-ti garantez ca iei sala...nu de alta dar mi-e mila de tine si bag de seama ca tinzi sa bati un "record"

    mircios

    ReplyDelete
  2. Si eu trebuie sa dau traseul. Dar inca n-am terminat orele.... Desi sala am luat-o deja. Din prima :D

    ReplyDelete
  3. @Mircios: Camera tot nu ti-o vand. Nu de alta dar mai pui 1 milion si iti cumperi una noua si mai buna. Vezi cat tin la tine?:D. Ok..o sa apelez la tine cand o sa fie. Dar intai sa publice astia legea asta.
    @Simon: Te urasc :P

    ReplyDelete
  4. Pustiu, si eu mi-am propus anu asta sa iau in sfarsit nenorocitul ala de carnet. Eu, insa, as avea probleme serioase la traseu. Ma gandesc cu zambetul pe buze (acum) ce s-ar intampla sa ne intalnim in trafic. Cred ca vor trebui inventate niste injuraturi noi :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts