Despre principii


Si cum ele ar trebui sa fie incalcate. Sau nu. De obicei incerc sa nu imi incalc principiile stabilite pe parcursul anilor petrecuti pe aceasta minunata lume. Nu am multe dar macar sunt bune. Cel putin asa cred eu.

Unul dintre : tinerea de cuvant. Trist, suparat si plin de nervi am luat decizia, cei drept pe moment si fara multe analize, sa nu ma mai duc la nici un meci al Stelei atat timp cand oierul va fi la conducere. Eram decis sa o fac pana la capat. O luna, 2 ani, pana la moarte. Din pacate nu m-am tinut de cuvat. Si regret ca tocmai eu am fost primul care a cedat. Ispitei. In cazul nostru fu un telefon. Grasel la celalat capat al liniei. Care intr-un final m-a convins sa trec peste decizia luata anul trecut. Insa prezenta pe stadion mi-a lasat incao data un gust amar. Oierul a ajuns sa fie si comentator si sa anunte el in timpul meciului varii mesaje.

Insa cand este vorba de o pasiune trebuie sau nu incalcate principiile? Ar trebui sa nu ma mai duc la concert la Rammstein deoarece managerul lor nu a vrut sa ma fotografiez cu Till pe Rambla? Sau sa fac un lucru pe care multi il considera putin imoral? Name it.. Acu daca toata viata urmam orbeste doar niste reglui, dogme, dumnezei inexistenti pierdem tot farmecul vietii. Nu zic ca anarhia ar fi solutia dar ne cam indreptam in aceasta directie.

Ps: Pe Ghencea chiar nu ma mai duc.

Comments

Popular Posts