2 RON

Recunosc ca nu prea cald prin buticuri de cartier, supermarket si hypermarket-uri asa de des cum poate ar sugera burtica mea - ce-i drept in scadere- .

Insa cum G-Market era destul de departe si frigul de afara extrem de patrunzator, am intrat in primul MIC din zona pentru niste mici cumparaturi. Tot auzisem despre preturile destul de piperate practicate de acest lant de magazine asa ca nu ma asteptam la coada consistenta din magazin.

Cam 6 persoane intr-o seara de duminica putin agitata. Scot bonurile si astept sa imi vina randul. Rand ce imi vine destul de repede pentru ca, spre marea mea mirare, lumea renunta la casa in a mai plati si lasa produsele si pleaca cu mana goala.

Motivul. Niste vouchere de 2 Ron nestampilate. Si cum nu pot fi folosite, romanasii de la coada decid ca produsele sunt prea scumpe.

Acu vorbim totusi de 2 ron. Adica te duci la un magazin, indiferent care ar fi acela, doar ca ai nu stiu ce reducere de 2 ron? Jumatate de Euro?

Inteleg, ca poate prin Africa sau Asia, poti face o afacere cu acei 2 ron dar aici? No comment..

Comments

Popular Posts