My history

In sfarsit am si eu despre ce sa scriu. Ori sa bat campii. Multa vreme de acum incolo.

Nu stiu daca stiati de proiectul The Genographic Project de la National Geographic Society. Daca nu, va povestesc eu putin. Proiectul asta isi propune sa creeze o baza de date cu evolutia si migragrea nostra, a oamenilor. De unde am venit. Pe unde am colindat. Si cu cine ne-am combinat. Si am trimis si eu o mostra din ADN meu. Partea maternala.

Aseara am primit rezultatele. Interesante. De cateva ore caut despre rezultatele mele. Mutatii si despre grupa principala. Nu stiam ca exista atat de multe site-uri si forumuri. In special, pe acestea, cei mai interesati sa afle despre stramosii lor sunt americanii.

Revenim la mine, vranceanu get-beget. Nu prea sunt get-beget insa :D.

Pe parcursul saptamanilor viitoare, in functie si de cheful meu creativ, va voi spunea povestea mea. De fapt povestile mele. Pentru ca vor fi mai multe. O parte va fi fictiune ( tragico-comica) si o parte de non-fictiune ( povestea adevarata).

Stay tuned for fascinating stories!!

Comments

Popular Posts