Somewhere.....


Nu e prea placut sa ai parte de o urmaritoare. Daca ar fi ceva sporadic nu ar fi nicio problema. Daca ar avea 1,80 si ceva posesiuni, nici cea mai mica problema. Go ahead.

Insa nu e prea placut sa ai parte de sentimente de frica din cauza acestui lucru. Teama mai degraba, ganduri ascunse si nopti nedormite.

Cred ca sunt deja 3 saptamani de cand.....mana imi tremura cand vreau sa vorbesc..Dimineata sau seara, la munca sau acasa apare pe nepusa masa. Ca daca ar fi pusa ar veni mai des.

Nu e zi fara sa nu ma loveasca. Din senin. Vorbim bineinteles de o melodie. Oriunde ma duc dau de a. De fapt ea da de mine. Ca ea e ceea care ma urmareste. Eu nici nu o urmaream cu atentie. Si dupa vreo luna mi-am dat seama ca videoclipul este un omagiu adus cantaretului. Mi-a trebuit 4 saptamani sa imi dau seama ca cenusa de la sfarsit e a lui..

Intrebarea e ce vrea sa imi trasmita? Somewhere over the rainbow.? Stiu..viata e minunata pe Insula. Stiu ca nu o sa mai gasesc un loc minuntat ca Rabbit Island. Insa nu stiu cand ma vor reintoarce acolo...

E prea frig..iarna pare ca nu se mai termina. Lipsa chefului duce la melancolie si apoi spre depresie. Insa IZ ajuta.."Someday I wish" . . " You will find me ". Si urmatoarea calatorie e asa de departe si nesigura..


Va las in compania lui.



Comments

Popular Posts