06 April 2008

Ogilvy

Acum cateva saptamani am avut un curs de E-mail Marketing cu o domnisoara de la Ogilvy.Binecunoscuta agentie de publicitate.Dar nu vom vorbi despre publicitate ci despre un obicei pe care il am de ceva timp.
Obicei despre care am postat si pe blogul Ilincai.Cel de a analiza o persoana,incepand de la felul de care se imbraca si terminand cu analiza gesturilor.
Asa ca intr-o mi-am luat o mica "pauza" in timpul cursului si am inceput analiza..Nu cred ca mi-a scapat niciun centrimetru.Logic ce s-a putut vedea.
In picioare pantofi negri,obisnuiti fara toc.Dragutei.Pereche de blugi,albastru mai deschis.Camasa alba si un sacou negru cu 4 nasturei.Curea bineinteles.Neagra.La o mana doua bratari de argint una mai finuta,cealata un pic cam maricica.Se potriveau.
Ochelari cu ramele exterioare de culoare verzuie inchis si cu ramale de la lentine de culoare negru.In urechi cate un cercelus micut gen bob de orez.Parul ,pana la nivelul umerilor in trepte.Ceasul la mana dreapta..Din pacate nu am vazut si ce firma:)).
Nu era epilata pe maini.
In concluzie, o tinuta tipica pentru o persoana de sex feminin ce lucreaza in publicitate.Cu gust.
Asa ca data viitoare cand va intalniti cu mine pe strada aveti grija ce purtati de la pantofiori pana la cele mai micute accesori ca nu scapa nimic din vedere.
Am ajuns sa fiu mai rau ca o soacra....

5 comments:

  1. Anonymous4/06/2008

    "nu era epilata pe maini" super tare!!!! dar pe picioare sa speram ca da, insa avea o perche de blugi albastru mai dechis (de aici sa inteleg ca albastrul era "prea" deschis?

    rox

    ReplyDelete
  2. Anonymous4/07/2008

    kiki riki,ai un blog super tare! imi place cum scrii, mai ales ca din cand in cand le "piperezi" cu remarci de genul "nu era epilata pe maini"... :-D Remarci realiste, de altfel... Ti pup...Vb pe mess...

    Alina Bulina

    ReplyDelete
  3. Incerc sa dau o nota umoristica si putin sarcastica fiecarui post,bineinteles in stilul Kiki.
    Pai ce sa ii fac daca nu era epilata.?!Sa nu scriu adevarul?!!!

    Rox:sa speram ca era pe picoare:))

    ReplyDelete
  4. Anonymous4/07/2008

    hihi. foarte util in marketing sa scanezi oamenii asa, asta nu contest o clipa. totusi, dincolo de astea, cum sa facem sa cunoastem persoana? acolo ce fel de analiza si cum? :)
    oblia

    ReplyDelete
  5. Hola Oblia.Da,este extrem de util sa utilizezi instrumente din marketing pentru a scana oamenii.Eu folosesc aceste scanari pentru a "elimina" persoanele ce nu se incadreaza in cautarile mele:)).Si incep mereu de la incaltaminte.Ca daca nu te incadrezi in tiparul cautat,vei fi eliminata din start..jajaja.
    Cum cunoastem o persoana?Uff...comunicarea cred ca e raspunsul.

    ReplyDelete