Rosu aprins

Pastele 2008 a fost unul extrem de atipic.Daca il comparam cu celelate petrecute pana acum in scurta mea calatorie pe pamant.
Nici atmosfera sarbatorilor am simtit-o aproape deloc.Dar cred ca dupa 25 de ani de petrecere Invierii in acelosi loc cu mici schimbari de biserica a venit vremea unei schimari radicale.
Cum mi-am petrecut Pastele anul acesta?La plaja.Pe una din cele 6 plaje disponibile in Barcelona;mai exact pe Barceloneta.Vreo 2 ore si un picut.Suficiente insa pentru a ma arde si a ma inrosi intr-un hal fara de hal..Sincer nu am fost niciodata asa de rosu.M-a ars cel de sus probabil:)).Insa in Barceloneta nu ai deloc liniste.Din 2 in 2 minute se aude cate un glas pitigait de chinezoaica..mansajeeee ( 5 euro frecarea) si din 3 in 3 minute cate o voce groasa de pakistanez..cervezaa..bieer..cola..si apoi face to face..hasis..marijoana.
Dupa amiaza a continuat cuo mica charla cu colegi de la Company Game cu care am invatat pentru examenul de contabilitate de saptamana viitoare.
Seara acasa.Dandu-ma peste tot unde eram rosu cu o crema hidratanta si cu 2 pastile de algocalmin ,preventiv pentru niscaiva frisoane ce urmau sa ma contopeasca.Si asta dupa nici 3 ore de stat la soare..Promit ca o sa fiu mai atent data viitoare..

Hristos a Inviat!

Comments

Popular Posts