Coincidenta

Meine Sachen will ich pflegen Den Rest in Schutt si melodia ar fi putut continua dar trebuia sa raspund la telefon chiar daca numarul afisat nu il cunosteam...

-Buna Sorin. o voce feminina pronuntandu-mi.Logic zic.A nimerit persoana care trebuie
-Buna - mai zic o data- Dar nu imi dau seama cu cine vorbesc..
-Sunt Carmen- Hmm..ma gandesc ca doar o persoana cu numele asta il cunosc dar parca nu asa ii suna vocea.Imi zic ca poate nu am mai vb de mult cu ea la telefon si are vocea schimbata. Esti in Bucuresti?
- Da Hmm dar unde as putea sa fiu?!
-Ai vorbit cu Marinela? Trebuie sa te intalnesti cu ea in seara aceasta.
-Huh ..rasuna in mintea mea..
-Dar tot nu stiu despre ce vorbesti...
-Pai nu ti-a spus mama ta?..si totusi nu pare sa fie o greseala ca maicamea cunoaste o persoana cu numele asta.
-Nu!
-Pai trebuie sa te intalnesti si sa vorbesti cu ea despre.....sunt pe cale sa o strig pe maica-mea sa o intreb despre ce e vorba..
-Dar despre ce e vorba?....revin iara cu o intrebare.
-Pai nu esti tu Sorin? ..ultima data cand m-am uitat in buletin eram.
-Da..Sorin Vlaicu.

...si convorbirea s-a incheiat la fel de brusc cum a si inceput...

Comments

  1. Si nu ai sunat inapoi? Nu ai intrebat-o pe mama ta daca stie despre ce vorba?

    ReplyDelete
  2. @Sebbi:Hmm..pai convorbirea a durat cam 2 minute si pana la urma si-a dat seama ca a fost vorba de o greseala.

    ReplyDelete
  3. Anonymous1/26/2009

    Sigur nu ai visat?

    ReplyDelete
  4. @Irina:Yap. Viata mea e un cosmar din care nu reusesc sa ma trezesc.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts