Over 70

Mos Craciun pe langa cadourile de rigoare mi-a adus si ceva kilograme in plus.Si cum se trece usor de la 60 la 70 si de la 70 la 80 nu mai e decat un pas.Iar descrescator este si mai greu am zis stop!No more!!Dulciuri in primul rand.Si o mica dieta care o sa tine aproximativ 6 saptamani.Saptamani dupa care sper sa revin la 65-66 kilograme.Chiar daca pentru inaltimea mea aceste 65 de kilograme sunt sub limita normala,cei drep doar un picut, m-am simtit bine cand am avut aceasta greutate.
La dulciuri pot sa renunt fara nicio problema pe toata regimului.Am intarziat o saptama cu inceperea dietei pentru ca mai aveam de terminat niste bomboane belgiene primite in cosul de Craciun.
Insa marea provocare va fi la bere.Acum 3 ani de zile cand am tinut pentru prima data acest regimi mi-a fost extrem de greu sa nu beau bere.Si am renuntat in aceea perioada sa mai organizez iesiri la bere cu prietenii.Din acest motiv am organizat niste iesire la sfarsitul acestei saptamani ca sa mai simt pentru ultima data,inainte de regimul draconic ce imi interzice sa pun limba pe bere.
In al doilea rand..o sa imi fie extrem de greu fata laptic.Eu sunt un fanatic al laptelui consumand zilnic aproximativ un litru.Dar cek putin am vointa..care oricum la mine tine doar cateva zile....

Comments

Popular Posts