In sfarsit

Au trecut si cele 2 evenimente mult asteptate din timpul unui an.Craciunul si Revelionul pe
numele lor.Nu stiu de ce dar pentru mine perioada asta din an este una extrem de potrivnica.Cred ca sunt unul din putinii care nu astepta cu interes si nerabdare aceasta perioada.Nici macar zilele libere oferite in aceasta perioada.Craciunul mi se pare cea mai falsa sarbatoare creeta de omenire.Sau a devenit una extrem de falsa bineinteles tot din vina oamenilor.Ne este cerut sa fim buni cu toata lumea in perioada sarbatorilor.Daca esti bun esti tot timpul anul nu doar 2 zile pe an cand deodata iti aduci aminte ca trebuie sa faci o fapta buna si sa mai adaugi o bila alba pentru cel de Sus.
Revelionul este a doua sarbatoare inventata de catre omenire.Unde suntem pusi sa petrecem la loc comanda.Bautura,mancare si bani aruncati doar pentru a sarbatori.Ce?!
Singurul moment placut de revelion este acela in care iti pui o dorinta.An de an dorinta pusa s-a indeplinit.Cu siguranta si cea de anul acesta o sa fie la fel.
Dupa experienta neplacuta de anul trecut din Barcelona seara din El Comandate a avut o alta desfasurare.Nu cred ca se puteam sa am 2 revelioane la rand nereusite.
Oricum de cativa ani buni momentul de trecere dintre ani a venit extrem de repede si nu cred ca la momentul potrivit.In Barcelona cele 3 ceasuri din Plaza Catalaunya aratau ore diferite iar in locatiile din ultimii ani televizorul a lipsit cu desafarsire asa ca fiecare s-a luat dupa un alt ceas.Dar bine ca macar am trecut in noul an.

O sa fie anul 2009 mai bun?Vorbim despre cazul meu bineinteles.Hmm..greu de spus...2008 a fost un an special in felul lui..daca voi reusii in 2009 sa mai termin un Master,sa stau pe la Barcelona, sa fac ceva ghidarie,sa cunosc prieteni deosbiti de prin alte tari si sa imi gasesc un job care imi place..probabil va fi:)).Asa ca cam greu de intrecut 2008.
Insa lucrurile trebuie privite cu optimism si cu zambetul pe buze.Zi de zi.Dimineata de dimineata.De mult nu m-am mai trezit cu zambetul pe buze.Am si uitat cu e sentimentul.E unul placut care trebuie retrait zi de zi, secunda cu secunda.
Noo..prea mult optimism chiar din prima zi a anului.Dar voi cititori fidel stiti ca multe dintre posturile de pe anul trecut au avut o tenta semi-depresiva, asa ca e timpul de o mica schimbare.

Comments

Popular Posts