Mesaj

Sms-urile primite in perioada de Craciun sunt deja o traditie.Si de la an la an numarul lor creste.Ca si cum am avea de la an la an prieteni mai multi.Amici da.Prieteni in niciun caz.
Recunosc ca am dat sms-uri "massuri" , dar cel putin au fost " create" de catre mine.Sincer nu am inspiratia de a compune peste 50 de sms-uri si oricum lista a fost redusa doar la persoanele cu care am vorbit de-a lungul anului.
A trecut Craciunul si Anul nou si tot nu am scapt de urari.Ultimul SMS primit insa le-a intrecut pe toate.Logic expeditor anonim.Insa banuiesc un fost elev de-al maicamii care inca mai are numarul vechi de telefon ( in perioada Barcelona numarul meu de telefon a fost al maicamii si inca sunt sunat de elevi sau mamici si extrem de rar de tatici).

Ce spune sms-ul in pricina:

"Doamne , te iubesc si am nevoie de tine.Vino si binecuvanteaza-mi familia,prietenii si pe mine, in numele lui Dumnului IISUS Hristos.Amin. Copiat ad-literam.

Ok..peste ce nu pot sa trec.Unde sunt urarile de anul nou?Stiti voi...sanatate,bani si roscate.Si de ce dupa ce au trecut sarbatorile?.Asta da segmentare....


By the way....still on strike and I am enjoying every single moment.

Comments

  1. Anonymous1/05/2009

    hai sanatate si roscate mai kiki! s-auzim de bine!
    semnat, mircea.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts