Angajez profesoara

Mi-am luat role cred ca acum 3-4 ani de zile si dupa ce am dat o gramada de bani pe ele nu am reusit decat sa ma dau de 2 ori. Si sa cad de vreo 10-12 ori. Insa anul acesta am decis sa le mai dau o sansa inainte de a le scoate la vanzare.

Descrierea postului:

- Invatat persoana a se da cu role ( persoana cu doua picioare stangi si extrem de stangace dar extrem de docila ) .
- Cunoasterea in detaliu a tehnicilor de dat cu role.
- Pregatirea rolelor ( curatare si ajutor dat la incaltat) .
- Mentinerea echilibrului cursantului.
- Gasirea de locatii pentru antrenament.
- Deplasari in parc indiferent de vreme
- Durata: 3 zile/saptamana timp de o luna.

Cerinte:

Inaltime: 1,80,roscata
Extrem de rabdatoare
Experineta de minim 3 ani in dat cu rolele se considera avantaj.


Abilitati:

- Cunostinte medii de prim ajutor.
- Forta in maini.
- Abilitati de prindere a persoanei in cadere libera.
- Rabdatoare.
- Extrem de rabdatoare.
- Capabila de a lucra eficient in situatii de stres si de a lua-o mereu de la capat.
- Prezenta placuta.

Oferta (bonusuri, beneficii):

- Plata in natura.
- Pentru fiecare cazatura se ofera o bere rece.
- Recompensa daca invatatelul nu ajunge la spital.

Rog CV cu poza. Doar candidatele capabile vor fi selectionate si ulterior programate la un interviu/proba practica. Rog seriozitate.

Comments

Popular Posts