Decizie



Frig afara. Si ploaie. Maini reci dupa ce au asistat la un meci de hockey. Metroul la 2 metri dar e totusi duminica. 2 linii de schimbat inseamna minim 20 de minute de asteptare. Pe jos doar 15. Grea decizie. Inca socat dupa ce mi-am vazut soldul decid sa meditez pe jos masurile ce vor fi luate. Cu ochii in pamant nu dau importanta oamenilor ce trec pe langa mine. Aud o voce si o mana intinsa dupa ajutor. Mai fac doi pasi si ma opresc. O batranica pe o bancuta cu mana intinsa si cu vocea stinsa cerea dupa ajutor. Ma opresc si incerc sa o linistesc. Repira greu si arata spre inima. Isi scoate si telefonul mobil si cere sa sun pe cineva. In schimb imi scot mobilul meu si sun la 112. Care insa raspunde destul de greu. Dupa 2 minute dau reperele locului unde ma aflu. Ploaia nu conteneste sa curga iar respiratie batranicii este la fel de sacadata. Asta imi mai trebuie acu; o persoana sa moara langa mine. Dupa alte 8 minute vine si salvarea. Mi-am continuat drumul pe jos spre casa. Dupa cateva momente salvarea a trecut pe langa mine in graba spre spital. Si daca alegeam caldura metroului?

Comments

Popular Posts