Ceasul desteptator

Sincer nu l-am folosit de ceva timp.S-au adunat vreo 5 luni.Cred ca toti il uram sunetul oribil pe care il scoate acest obiect ce este numit ceas desteptator.Uneori chiar platim sa folosim acest mic rau necesar.Companii telefonice,hotel,oameni care sa ne sune etc.Oricum cand am nevoie apelez la ceasul biologic.
Insa ceasul meu desteptator pe aci este un indian.De fapt un sunet facut de acest indian.In fiecare dimineata,daca 11.25 poate fi considerat dimineata,vine omul cu buteliile.Pe strada sa fiu mai bine inteles.Adica indianaul.Si bate incet intr-o butelie,astepatand sa iasa lumea sa imi schimbe buteliile goale.Yap.Si pe aci ca si in Portugalia in orase lumea nu are gaz natural prin conducte ci prin buteli.Ca la bunica la tara.Eu am gaze,(nu de la stomac:)), ci naturale.De la Gas Natural.
Cum ziceam,sunetul "minunat "facut de indian este momentul in care aflu ca s-a facut ziua si ca e timpul de sculare.Si ca este trecut de ora 11.Si ca e timpul sa incepem o noua zi din viata noastra minunata.Nu inainte de a mai atipi vreo 10 minute.Ca le merit...

Comments

  1. Anonymous2/22/2008

    Oficial...hate you!!!
    Aia e ora? Mai bine nu mai spuneai. La 11 sunt satula de munca. Psihica.
    Si sa stii ca nu numai la "tara" sunt butelii. La Constanta sunt inca butelii. Gazele au intrat de curand. Nu cred ca sunt 2 ani. Si sa bagi instalatie de gaze prin blocuri nu e tocmai comod.

    Irina_engl

    ReplyDelete
  2. Te rog..am zis 11.25...ca 11 e prea devreme.
    Da stiu ce vrei sa spui,dar vorbim de Barcelona nu de Constanta.

    ReplyDelete
  3. Anonymous2/22/2008

    Ce vrei sa zici????????? Grrrrrr
    Constanta es mi hogar!!!! Ai grija ce spui, te rog :)

    ReplyDelete
  4. Singurele asemanari intre Barcelona si Constanta e ca ambele sunt porturi si ca in ambele lumea inca mai are butelii.
    In Focsani din secolul 19 nu mai le folosim.
    Chiar avem si un loc unde iti poti praji carnaciorii fara butelie,doar pe iarba.Trebuie doar sa ai carnaciori si gata sunt prajiti.La Andreiasu parca..Focurile Vii.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts