Uituc

Adica eu.Cam tot timpul.Inca o calitate de-a mea.Dar nu uit lucruri importante.Maruntisuri.Mi se spune sa fac ceva si daca nu ma apuc imedit dupa 3 minute,uit. marunte..Pana cand mi se reaminteste iara.Dar exludem din ecuatie munca.Ca mereu am reusit sa ma concentrez si sa nu uit.Cu mici exceptie
Insa postul de astazi are ca subiect: ochelari.Mai exact despre uitarea lor in diferite locatii.Ultima.Aseara a fost randul pernei mele sa beneficieze de onoarea de a avea ceva uitat de mine..Inca sub euforia victorie Romei asupra Realulul si dupa inca un episod din Prison Break veni in vizita Mos Ene.
Lenea m-a facut sa nu imi sterg ochelarii si sa ma misc din pat sa caut "stergatorul" de lentile.
Si sa ma uit la cele doua eveneminte de mai sus la laptop fara ochelari.Pe care i-am uitat sub perna.
Dimineata am facut-o pe detectivul 5 minuite in cautarea lor. urmat cautarea ochelarilor.Intr-un final i-am gasit un pic sifonati sub perna.Ma si vedeam la un centru de reparare.Numai ca rama mea este destul de flexibila si obisnuita cu asemenea evenimente.Si i-am aranjat pana la urma.
Experienta in repararea ramelor o am deoarece nu e prima oara cand ajung in aceasta poztie.Scapati pe jos,pus cu fundul pe ei.Si nu doar o data.De 3 ori cu funduletul pe ei si ulterior ma tot intrebam unde i-am pus.
Am si uitat de cate am m-am intors la frizerie dupa ei.Si cu siguranta nu va fi nici ultima data.

Si nici macar nu sunt ingragostit......

Comments

Popular Posts